Prekių grąžinimas

Mes siekiame užtikrinti, kad būtumėte patenkinti mūsų produktais. Jei dėl kokių nors priežasčių nuspręsite, kad norite grąžinti prekę, prašome susipažinti su mūsų prekių grąžinimo sąlygomis:

1. Grąžinimo sąlygos

Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo pirkimo dienos, jeigu jos nebuvo naudotos, yra originalioje pakuotėje ir nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nesuteptos ir t. t.).

Grąžinant prekę, būtina pateikti pirkimo įrodymą (užsakymo numerį arba sąskaitą faktūrą).

Pirkėjas turi padengti prekių grąžinimo išlaidas, nebent prekė buvo gauta pažeista arba brokuota.

2. Prekių keitimas

Prekes taip pat galite pakeisti į kitas mūsų siūlomas prekes. Jei pasirinktos prekės kaina yra didesnė, reikės sumokėti skirtumą. Klientas padengia prekių keitimo siuntimo išlaidas.

Pakeitimo prašymus taip pat reikia pateikti per 14 dienų nuo pirkimo.

3. Grąžinimo procedūra

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu: info@dogis.lt ir informuokite apie prekių grąžinimą ar keitimą.Nurodykite savo užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą ir priežastį, kodėl norite ją grąžinti arba pakeisti.Gavę jūsų prašymą, pateiksime grąžinimo instrukcijas ir grąžinimo adresą.

Prekė turi būti grąžinta per 7 dienas nuo mūsų sutikimo grąžinti datą.

Pinigai bus grąžinti per 14 darbo dienų nuo tada, kai gausime grąžintas prekes ir patvirtinsime jų būklę.

Pinigų grąžinimai atliekami į tą pačią mokėjimo priemonę, kuri buvo naudota atliekant pirkinį.

4. Išimtys

Tam tikros prekių kategorijos, tokios kaip maistas ir panašūs produktai, dėl higienos ir saugumo priežasčių negali būti grąžinamos, nebent prekės yra pažeistos ar brokuotos.

Dovanų kuponai taip pat nėra grąžinami.

5. Kontaktai

Jei turite klausimų ar neaiškumų dėl prekių grąžinimo, susisiekite su mumis:

Dėkojame, kad pirkote „Dogis.lt“!

Pirkinių krepšelis
Į viršų